دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد

دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در محل  نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد

دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت تهران از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آذر ۱۴۰۱ و همزمان با  بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف استفاده از پتانسیل داخلی، حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و مهم تر کاهش وابستگی به واردات در صنعت تجهیزات و مواد آزمایشگاهی تشکیل شده است. برگزارکنندگان این نمایشگاه در تلاش اند ظرفیت های علمی و فنی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی را شناسایی به حمایت از آن ها بپردازند تا کشور در این صنعت به خودکفایی برسد. با توجه به این موضوع که این نمایشگاه با نام ایران ساخت معرفی شده است؛ برای حضور در نمایشگاه باید محصول یا فناوری بومی سازی شده در دست باشد.
شرکت کنندگان توسط کمیته ارزیابی فنی نمایشگاه بررسی و ارزیابی می شوند و مواردی مانند قیمت محصول، خدمات پس از فروش و استانداردها مورد بررسی قرار می گیرد.
7 شرکت از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در این نمایشگاه حضور فعال داشتند.