برگزاری دهمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی شو در زنجان

برگزاری دهمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی شو در زنجان

دهمین دوره رویداد سرمایه‌گذاری فولادی شو با معرفی و تقدیر از سه طرح برگزیده از میان طرح‌های ارائه شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان زنجان برگزار شد.
این رویداد با حضور نمایندگان صندوق سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه اصفهان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، صاحبان ایده، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و مدیران دستگاه‌های اجرایی با هدف جذب سرمایه‌گذار و توسعه همکاری با شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار گردید.
در این دوره، 24 تیم شرکت ‌کننده در قالب نشست ‌های B2B به ارائه طرح‌های خود پرداختند که در نهایت سه تیم برتر انتخاب شده و جوایز نقدی به آن‌ها اهدا شد. از میان ۵ واحد فناور شرکت‌کننده از پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، شرکت‌ دانش‌بنیان «فتح نور میهن» و شرکت «راهکارهای صنعتی هماهنگ» به عنوان طرح‌های برگزیده دوم و سوم معرفی شدند.
مجموعه نوآوری و سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های سرمایه‌گذاری، با هدف حمایت از شرکت‌هایی که در زنجیره ارزش فولاد مبارکه نقش‌آفرینی می‌کنند، فعالیت دارد. این نقش می‌تواند شامل حوزه‌های مختلفی مانند تجهیزات، ماشین‌آلات، فرآیندها، فناوری اطلاعات، و هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف مجموعه فولاد مبارکه باشد.